Akár kisebb, akár nagyobb vállalkozásról legyen szó, a produktív csapatmunkát és fejlődést számos alkalmazás segítségével még egyszerűbbé és gyorsabbá teheti. Már-már a bőség zavarában szenvedhet az ember, ha meglátja mennyi app és online platform közül tud választani, azonban van néhány olyan, mely mondhatni elengedhetetlen egy vállalkozás számára. Mi most összeszedtük az 5 “legalapabb” alkalmazást.
1. Clockify
Lényegében egy ingyenes használható online időmérő, stopperóra. Segítségével ügyfelekre vagy akár kisebb szegmensekre, projektekre szétbontva mérheti a munkával töltött időt. A mért adatokról az összesítő, részletes és heti riportok adnak információt, így egyszerűbbé téve az alkalmazottak munkájának nyomonkövetését, valamint az ügyfél felé való elszámolást.
2. Google Drive
Valószínűleg a legtöbben ismerik a Google felhőtárhelyét, azonban amilyen alapvetőnek és egyszerűnek tűnik, olyannyira fontos a használata. Felhasználónként 15 GB férőhelyet biztosít ingyenesen a fájlok tárolására. Bármelyik felhőben tárolt dokumentum megosztása mindössze két kattintás, s fiókbejelentkezés után bárhonnan, bármilyen eszközről könnyen elérhetjük saját, illetve a velünk megosztott tartalmakat.
3. Asana
Minél több ügyféllel, minél több projekten dolgozunk, annál nehezebb nyomonkövetni a feladatok, teendők folyamatát – ebben segít az Asana. Akár több különböző csapatot irányít, akár csak egyet, ezen a webes alkalmazáson könnyedén létrehozhat új feladatokat, megadhatja a határidőket és személyre szabottan hozzárendelheti azokat egy alkalmazottjához. Mivel mindenről értesítés érkezik, semmi nem marad észrevétlen.
4. Slack
Ugyan mindenki azt szeretné, hogy olyan környezetben dolgozzon, ahol jó viszonyt ápol munkatársaival, azonban a munkával kapcsolatos kommunikációt jobb nem a privát Messenger fiókunkból vagy iMessage-en keresztül lefolytatni. Éppen ezért van szükség egy olyan chat-felületre, ahol a csapattagok könnyen beszélhetnek, fájlokat oszthatnak meg egymással vagy akár kisebb csoportokban, viszont az ott megbeszélt dolgokat nem viszik haza magukkal.
5. Zoom
Végül pedig a home office-t megkönnyítő online meetingekhez szükséges Zoom alkalmazást raktuk a listára. Bármikor hasznos lehet, ha egy gyors egyeztetésre, rögtönzött meetingre van szükség és a résztvevők nem egy helyen tartózkodnak. Ugyan 100 résztvevő egyidejű kapcsolásával is működhet, azonban a szám növekedésével a videóhívás minősége romolhat.
Miért érdemes felújított használt laptopot vagy számítógépet vásárolnia?
Kiváló állapot: Minden eszköz teljeskörű átvizsgáláson, majd felújításon esett át, tehát minden esetben megbízható és jó teljesítményű gépet kap kézhez.
Szuper ár-érték arány: A magas minőség mellett nem feledkezhetünk meg arról, hogy egy újonnan vásárolt termék árához képest sokkal alacsonyabb összegért juthat számítógéphez.
Környezetbarát: Egy felújított, megkímélt állapotú gép vásárlása az egyik legtudatosabb módja az újrahasznosításnak. Miért halmozzuk az amúgy is nagy mennyiségű hulladékot, ha egy kis turbózással még kiválóan működő prémium termékeket ishasználhatunk?
Garancia: Amellett, hogy pénzt spórol, 2 év garanciát is vállalunk, hiszen csak megkímélt, jól karbantartott eszközök közül választhat.
Gyorsaság: 1-3 munkanapon belül higiénikus körülmények között juttatjuk el Önhöz a választott terméket.